Vítejte v aplikaci Email Machine!
Na této stránce Vás provedeme vašimi prvního kroky v Email Machine. Dozvíte se, jak správně nastavit doménu pro odeslání e-mailové kampaně, jak kampaň vytvořit a nahrát databázi příjemců. V případě dotazů nás kontaktujte na adrese podpora@emailmachine.cz.
Pokud plánujete, že účet bude používat více uživatelů, můžete je pozvat v nastavení. Napište e-mail kolegyně nebo kolegy a klikněte na tlačítko Upravit . Aplikace sama pošle pozvánku na vyplněnou e-mailovou adresu.
Před rozesílkou prosím nastavte SPF, DKIM a DMARC záznam podle těchto pokynů. Můžete se obrátit na Vaše IT oddělení, nebo na správce vaší domény.
Svou první rozesílku vytvoříte v nástroji jednoduše kliknutím na sekci Kampaně a poté na tlačítko Vytvořit vpravo nahoře.
Pro nastavení budete potřebovat:
Při vytváření rozesílky budete zadávat tyto údaje:
Další parametry jsou volitelné. Pokud chcete rozeslat jednoduchou jednorázovou rozesílku, nemusíte je nastavovat.
Adresy příjemců můžete:
Obsah emailu můžete vytvořit pomocí vizuálního drag@drop editoru pomocí vaší vlastní e-mailové šablony nebo můžete využít několik výchozích šablon, které jsou v aplikaci k dispozici.
Obsah e-mailu můžete také vložit pomocí externě připraveného HTML kódu. Doporučujeme do něj zanést tyto části:
Více informací o jejich nastavení najdete zde.
Až budete spokojeni s nastavením, můžete využít rychlé Kontroly šablony v detailu kampaně. Ta Vám pomůže odhalit nedostatky, jako chybějící odhlašovací odkaz, nebo nefunkční odkazy ve vašem e-mailu.
Můžete si nechat poslat kontrolní e-mail na vaší adresu. Doporučujeme ho otevřít na více zařízeních a více e-mailových klientech pro odhalení případných chyb.
Pokud jste spokojení s nastavením a kontrola proběhla v pořádku, můžete kliknout na tlačítko Vygenerovat e-maily. Tento proces vytvoří potřebné soubory, záznamy a vyfiltruje duplicitní a nevalidní adresy.
Po vygenerování můžete kdykoliv Spustit rozesílku. Během několika vteřin se začnou e-maily rozesílat.
Po dokončení rozesílky můžete sledovat její statistiky. Uvidíte aktivitu příjemců v čase, výkonové metriky a technické parametry.