Více účtů
V Email Machine umožňujeme zřízení více účtů, které mohou být pod vaší správou. Toto rozdělení doporučujeme v případě, že spravujete e-mailing pro několik firem, nebo potřebujete logicky oddělit rozesílky a seznamy.
Jak to funguje?
Každý účet zastřešuje všechna data, která v Email Machine najdete: rozesílky, seznamy kontaktů, odhlášených, apod. Tato data jsou uložená samostatně a z jednoho účtu nelze vidět data druhého. Každý účet má svůj seznam uživatelů, kteří k němu mají přístup.
Kdy se vyplatí vytvořit více účtů?
- Spravujeme rozesílky více celků (firem, oddělení).
- Je potřeba logicky rozdělit rozesílky (newsletter, obchodní nabídky).
- Potřebujeme oddělit odhlášené adresy z různých typů rozesílek.
Přepínání účtů
Pokud je uživatel vedený v několika účtech, může mezi nimi jednoduše přepínat v menu.
Nadřazený účet
Účty lze zařadit pod jeden nadřazený celek (rodičovský účet), který pod sebou má dílčí účty. V něm potom můžeme vidět sjednocené statistiky všech účtů pod ním.